Negativ och positiv

Jag har aldrig sett mig själv som en positiv människa men jag har börjat inse att jag är väldigt positiv... Det finns så många människor runt omkring mig som är negativa nämligen och det har gjort att jag insett min egen postiva inställning...

Helt sjukt egentligen... Positiv och mitt namn passar liksom inte riktigt ihop i mitt huvud, men jag har märkt av att jag stör mig på och blir väldigt ledsen av att folk runt omkring mig är negativa.
Jag är lite av en idéspruta både i mitt jobb och hemmavid och jag är väldigt positiv till att prova nya saker och försöka förändra saker runt omkring mig, men ingen hänger på!

Jag vill utvecklas och utveckla men alla bara är negativa och tråkiga. Mr. Negative igår var skittråkig! Gnäll gnäll hela tiden på allt och alla. Jag blir så jävla trött! Sluta gnälla och vara så jävla negativ!

Likadant med Sam Bo. Han kan också vara så jävla negativ och tråkig ibland att jag bara kräks! Jag vill verkligen fortsätta vara positiv och prova nya saker men jag vet inte hur länge jag orkar hålla på när jag aldrig får något gensvar.

Jag är inte nöjd med att ha ett liv som ser likadant ut hela tiden. Jag vill prova nya saker, jag vill upptäcka saker som jag inte visste fanns, jag vill skaffa nya vänner och nya hobbyer. Jag vill prova nya maträtter och upptäcka världen. Kan inte någon följa med? Jag vill inte göra det ensam...

Mitt råd till alla inför 2009:
SLUTA GNÄLLA OCH FÖRSÖK GÖRA NÅGOT NYTT OCH SPÄNNANDE MED DITT LIV!

Kommentarer
Postat av: Jim

Du och jag kan göra en resa till POSITIVE COUNTRY... Jag är positiv!!! Alla piller jag knaprar hindrar negativiteten att slå rot i mitt av livet berusade sinne... :) "Always look on the bright side of life...visslar

2008-12-26 @ 11:56:58
URL: http://jimblomqvist.webblogg.se/
Postat av: Susann

"...jag är väldigt positiv till att prova nya saker" - Humbug!

2009-01-05 @ 17:49:44
Postat av: Catfight

Jag vill jättegärna prova nya saker... kanske bara inte palt.

2009-01-06 @ 17:49:24
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0