catfight hjärtar dataspel


Man måste ju <3 spindelharpan... en räddare i nöden.



Luxor är ett spel jag inte kan tröttna på. Tror jag har klarat spelet 30 gånger kanske... men fortsätter spela...



Och the king of all games just nu: Bubble Struggle 2; rebubbled. Jag spelade för typ ett år sen, fastnade stenhårt på en bana och slutade spela. Började spela igen för kanske en månad sen och KAN inte sluta. Sitter fast som faan på sista banan nu. MEN JAG MÅSTE JU KLARA SISTA BANAN!

Ett stort plus i kanten på Bubble Struggle är att man kan köra two player. Tyvärr gillar inte Sam Bo spelet men när TeA är på besök, då blir det spela av :) Det är som att spela ett helt nytt spel när man får spela tillsammans med någon. Stort YAY för TeA!

Kommentarer
Postat av: TeA

=) hahaha, jag gillar inte spelet när jag spelar singel player. Tillsammans är roligt =)

2009-01-12 @ 10:18:35
Postat av: catfight

Det är bra att du också tycker om att spela med mig... så du inte bara gjorde det för att vara snäll :)

2009-01-12 @ 17:16:30
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0