En vanlig lördag

Min vanliga vanliga lördag började runt 10.20, jag tog lite sovmorgon. Klockan blev sen 11 och då gjorde jag det här:


Jag stickade lite på min socka i väntan på att klockan skulle gå och vi skulle hem till mina päron

klockan 12

testade jag att göra inbakade flätor på mig själv...

klockan 13


var det glögg och pepparkaka hos päron

klockan 14


hade vi ätit upp maten... paj

klockan 15


diskuterades arbetslöshet och A-kassa hejvilt med släkting

klockan 16

var det fika och
klockan 17


väntade vi på bussen som skulle ta oss hem...

vid 18.00


läste jag, Across the Nightingale Floor...

runt 19.00


kollade jag vad Sam Bo höll på med vid datorn
och vid 20.00


fick jag sitta vid datorn... jag facebookade.

sen vid klockan 21 så


stickade jag lite till på min socka... och vid 22


läste jag om knarkare på expressen.se

sen var det dags att gå ner på stan och vid 23


var det öl i goda vänners lag.. och där satt vi ett tag

24.00


01.00


nu stängde haket och vi var tvugna att flytta oss... vi gick hem till oss

02.00


och hade trevligt...

03.00


vid 04.00 slutar min dag



då var det dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0