The story of Dalarna pt 3

Ja som sagt så var ju inte ALLT i Dalarna skit. Det kanske låter otroligt men det är faktiskt sant. Två riktigt bra saker hände i Dalarna.

Riktigt bra sak nummer ett:



Jag fick ett par JÄTTEFINA vantar som Mor i huset hade stickat åt mig. Jag älskar dem! Som de flesta i min närhet vet så är jag något av ett Hello Kitty freak och detta fakta har nu även spritt sig till Dalarna. Sweet :)


Riktigt bra sak nummer två:

Mor i huset tog sig tiden att lära mig sticka sockor. Jag är ju en amatörmässig hobbystickare och har inte riktigt fattat hur man gör när man stickar med fyra stickor. Men NU:


Har jag äntligen stickat mitt första par sockor! De kanske inte är de vackraste sockorna i världen och de är inte riktigt lika stora men de är gjorda av mig :)

Jag är alldeles stolt över mig själv och väldigt tacksam till Mor i huset för att hon delade med sig av sin kunskap.

Det var de två saker som var bäst i Dalarna... Sen finns det ju två saker som gör vistelsen där lite enklare att klara av... utan dem hade det nog varit mycket värre än vad det faktiskt är.


Mysiga, söta, snälla Bobo och Lova.
Tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: T

Bra att du lärde dig kvinnosysslor när du var där också =)

2009-01-07 @ 08:36:40
Postat av: Catfight

He he, ja det var väl allt för väl :)

2009-01-08 @ 16:52:26
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0