nästan klar

Jaha... igår var lite av en pärs. San kom och var jätteduktig på att dela upp mitt hår.


Hon virkade även mina dreads som ett riktigt proffs. Tumskador och tålamod. Tack tack tack tack.

Sus var också jätteduktig. Hon tuperade som om hon aldrig gjort annat. Tack tack tack tack



Vi började hela processen vid 13.00 och satt ute tills solen försvann. Sen gick vi in och fortsatte och först vid 02.30 var alla dreads klara... jag har fortfarande sju som måste virkas... men håret är dreadat i alla fall.

Idag, efter en halvkass natts sömn med hårband som tryckte ner dredsen, ser jag ut såhär.
a


Jag känner mig nöjd. Det kommer att ta ett tag att vänja sig... men jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Peter Tosh

ya man... jamaica...

2009-07-23 @ 17:30:42
Postat av: catfight

okej...

2009-07-25 @ 22:21:22
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0