Nattaktiv

Då har man haft ännu en underbar BF-helg med alldeles för lite sömn. jag vet inte vad det är med de här människorna som gör att jag inte vill sova. Jag bara kör hårt tills jag somnar där jag står. I Göteborg blev det en stentrapp men nu i Norrköping var vi ju inomhus så då blev det verandan. På två kuddar faktiskt! Jag hade väl iofs lika gärna kunnat sova på golvet, det fanns ju golvvärme :)

Tyvärr så gör ju ickesovandet att man inte är riktigt lika på dagen efter :) Lördagen blev ganska avslagen om än skön.

När man kramat om alla och lämnar gemenskapen så känns det som när man lämnar en festival. Man lämnas med en tomhet. Allt känns tomt och tyst och man känner sig ensam.

Jag hade ett litet snack också om min paranoia och det visade sig att jag (som vanligt) var ute och cyklade. Det är på riktigt! Jag blir så glad och så nöjd över att det inte är fel på mig.

Vi körde även charader... eller... det vi kallar charader fast det egentligen är något helt annat. Den bästa kommentaren kom från Eriked  : Stor kille i rosa.

Hur faan hans lag visste att han menade Barbapappa kommer jag aldrig att förstå. Men det var sjukt roligt!

Jag skickar ut en stor kram och mycket kärlek till alla som medverkat till att ge mig ännu en underbar helg.

För övrigt lärde jag mig under helgen att homosexuella har klen skäggväxt och en fallenhet för hemslöjd. det visste man ju inte! Det stod i ett lexikon så då måste det ju vara sant. Eller ? ;)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag bara insåg plötsligt att jag kommer få köa hos viking utan dig :((( Du är ju i dumma Danmark då. Oh why, oh why.

2009-06-15 @ 22:59:00
URL: http://underhuden.webblogg.se/
Postat av: Nicklas

"Randig och kissemissig." Eriks sätt att uttrycka sig är klockrent och svårt att gissa sig till om man inte på något sätt hittat en väg in. Tror någon i det laget har gjort det.



Roger som kommer ut från toaletten med en gaffel i ena handen och sitt fat med cheesecake i den andra var också en höjdare.

2009-06-15 @ 23:00:21
URL: http://fotnotsnoja.se/
Postat av: Catfight

Ja Jenny... du klarar dig nog bra ändå :)



I truly was a legendary weekend :)



Det känns som om killen i rosa och den kissemissiga katten kommer att hänga med länge :)

2009-06-16 @ 13:45:13
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0