Mer TV

Jag måste ju också nämna Dating in the dark. Jag kan inte sluta titta! Människorna som är med i programmet verkar vara helt sjuka. I det senaste programmet var det iofs en kille som verkade lite vettig... men han är ett undantag. Det är som en bilolycka. Jag måste se!

En av killarna i det senaste programmet sa en av de konstigaste sakerna jag någonsin hört. jag kunde inte släppa det. Hela kvällen funderade jag på hur underlig han var.

På frågan vad han vill ha hos en tjej svarade han att hon skulle vara vältränad men ändå smal, snygg och ha smink.

Han tyckte det var viktigare att tjejen hade smink än att hon hade något personlighetsdrag överhuvudtaget! smink. Inget: hon ska vara snäll, hon ska ha humor, hon ska vara smart... INGET! Han ville ha en tjej som hade smink. Det tyckte jag var jättekonstigt sagt. Jättekonstigt!

Kommentarer
Postat av: Mart

vad är det för fel på män?

2010-04-08 @ 14:07:18
URL: http://reservmart.blogspot.com
Postat av: Catfight

Jag vet inte. Men den här mannen hade ju nåt ganska stort fel eftersom han tyckte att smink var viktigare än personlighet. Inte ens ego-grejer som: Hon ska tycka att jag är rolig eller hon ska tycka om mig, fanns med. Smink däremot :) Han var konstig. Mycket konstig.

2010-04-08 @ 16:13:48
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0