update examensarbete

jaha... nu såhär tre veckor efter att jag skickade ut min enkät har jag fått fyra svar. FYRA! Vad ska jag göra? Jag har ringt till alla skolorna och jag har skickat enkäten tre gånger. What to do? man tycker ju att 14 skolor där rektorer och svensklärare ska ha enkäten borde generera fler är fyra svar...

jag försöker hela tiden intala mig att ett icke-resultat är också ett resultat... men det är så himla mycket svårare att skriva om! Jag sitter fast. Jag vet inte vad jag ska skriva. jag babblar på lite om härskartekniker och genus och likabehandlingsplaner men jag vet i faan hur jag ska fortsätta.

Härskartekniker fick komma in på ett bananskal i arbetet bara för att en rektor bestämde sig för att använda det när jag ringde. han kallade mig LILLA FRÖKEN. morr! Han påstod även att han fick hundra enkäter om dagen... konstigt tycker jag. Alla andra skolor jag ringde till visste precis vem jag var och att de fått en enkät från mig... men HAN! han fick hundra enkäter OM DAGEN! det verkar jobbigt tycker jag. Undrar varför just hans skola är så populär att skicka enkäter till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0