Nu är det dags igen

Jaha. Nästa vecka ska jag ut på VFU igen. Det betyder att jag nästa vecka kommer att umgås med en väldig massa pubertetsmonster. Vi får väl se hur det går... jag ska väl inte undervisa något den här veckan dock. Den är till för att planera den längre praktiken jag ska ha i mars. Hela mars. Under hela mars ska jag sitta och åka till Åtvidaberg. Jag längtar inte efter att åka från Linköping 06.40 varje morgon. Inte alls faktiskt.

När man pluggar på universitetet så har man ju lite flexibla tider, vilket har lett till att jag sällan aldrig går upp före åtta nu för tiden. Det kommer att ta livet av mig på måndag att gå upp mitt i natten!

När det bara är en vecka också så hinner man ju inte vänja sig... så ring inte mig nästa helg, för då sover jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du läst det här: http://www.expressen.se/debatt/1.1867622/eva-sternberg-birgitta-ohlsson-borde-stanna-hemma



Jag blir alldeles...ja, tagen är inte rätt ord men ungefär så känns det fast på ett väldigt dåligt och smärtsamt vis... Orkar inte ens blogga om det :-(

2010-02-05 @ 07:39:53
URL: http://underhuden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0