four down

Nu har jag skickat in min hemtenta. Jag har alltså lyckats göra en tenta i veckan i tre veckor utan att dö. En liten klapp på axeln tycker jag att jag förtjänar. Nu ska jag bara lyckas läsa Jane Eyre också. Var på videobutiken idag för att se om de hade den på film eftersom det kunde underlätta läsningen... men icke! Det fanns ingen Jane Eyre-film där inte. Typiskt.

P & P blev mycket lättare att läsa när jag hade sett filmen... Varför kan inte saker bara go my way nån gång och Jane Eyre hade funnits, jag hade fått hyra den, den hade varit  bra och jag hade lätt tagit mig igenom boken? Nej. Livet SKA vara svårt.

tydligen.

Kommentarer
Postat av: JiM

och SUPER JIM räddar ännu en nödsatt!!!!

2009-03-01 @ 19:23:33
URL: http://jimblomqvist.webblogg.se/
Postat av: catfight

Det gjorde du verkligen! Tusen Tack.

2009-03-08 @ 11:30:32
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0