One down...

still a thousand to go.
Idag gjorde jag Shakespeare-tentan. Klar med den. Skönt. Men fortfarande är det hundra saker som ska göras. Nu under torsdag-söndag måste jag lära mig allt om 1700- och 1800-talets England. Hur faan ska jag göra det?!

Hur pluggar man in tvåhundra år under några dagar? Det är väl bara att göra och hoppas på det bästa. Sen är det ju den där jävla Pride & Prejudice. GUD vad den är tråkig! Jag försöker verkligen gilla den, koncentrera mig eller bara orka med den... men icke. Jag bara tänker på annat hela hela tiden. Jag måste ju hinna läsa Jane Eyre också. Hur ska det gå?

Jag måste ju också producera en VFU-rapport och en Linguistics-hemtenta också. Suck.

Jag vill bara kura ihop mig i soffan i fosterställning och ge upp. Men det är väl skam på den som ger sig va?

Och tiden rullar på så snabbt. Snart sticker vi till England. Hur ska jag ha råd med allt där? Jag som inte jobbar alls den här terminen... jaja, sparkontot får väl ta en liten törn, för jag tänker ju handla som en galning. Vi ska ju till Forbidden planet liksom!

Allt är bara oro hela tiden, och det känns som om jag har varit helt värdelös idag, trots att jag skrivit en tenta. Även om jag äntligen kan bocka av något på listan känns det som om man inte gör nog. Dygnet har alldeles för få timmar och jag har alldeles för lite lust och ork.

Jag borde börja träna också. Jag är alldeles för inaktiv. Men då får faan dygnet bli längre först.

Kommentarer
Postat av: Susann

Snuttan! I fucking hate english.

2009-02-17 @ 23:00:53
Postat av: Jenny

Jag blir lite svettig av att läsa om dina uppgifter... Här sitter jag och klagar på mina psykologiB-uppgifter och religionsuppgifter liksom... Hehe. Men allt är väl relativt va?



England? <3<3 Har inte jag och Jim varit på Forbidden Planet? Serietidningarna väl? Jag känner igen det iaf. När åker ni?

2009-02-18 @ 08:36:31
URL: http://underhuden.webblogg.se/
Postat av: catfight

Susann: So do I.



Jenny: Allt är definitivt relativt... jag tror inte jag skulle lyckas alls med dina uppgifter :) Forbidden planet ja. Där har ni varit... det var ni som tipsade om det :)

2009-02-18 @ 09:44:37
URL: http://catfight.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag vet hur det känns, nästa vecka har vi 12 timmars schemalagd undervisning! hur skall vi orka?!

2009-02-19 @ 23:25:10
Postat av: Jim

Prova sjunga "Tio små indianer" på tyska!! Skitkul!! så underhåller jag mig själv en lördagkväll!! Ein und zwei und drei indianen... asgarvar

2009-02-21 @ 23:14:36
URL: http://jimblomqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0