Tentor och Guds kärlek

Nu är det tentapanik i hushållet.

På tisdag har jag tenta på Shakespeare's Macbeth.
Måndagen efter det har jag tenta på British Culture Studies då jag ska ha läst in två århundraden (!) och kunna skriva en essay på minst 600 ord om ett av dessa århundraden. Plus kulturhistoria och art and architecture.
På onsdag får jag min hemtenta i Linguistics som iofs inte ska vara inne förrän 2 mars men
till dess måste jag även ha läst och svarat på frågor till Pride & Prejudice och Jane Eyre.


Vi får väl se hur det går.... just nu är det söndag och jag vill inte plugga alls... tänker faan inte göra det heller! (obstinat barnröst)

En annan grej som har med universitetet att göra.
I fredags när jag kom ut efter min föreläsning satt den här lappen fast på min cykel.


HAHA! Det tyckte jag var jätteroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0