Korsstygn och the Great Gatsby

Här sitter man och försöker jobba på, det sista rycket. Det är mindre än en månad kvar av engelskan... Nu inser man hur mycket social kontakt man förlorat under året. Att sitta och skriva notes till Den Store Gatsby när man känner sig lite deppig och ensam är inte jätteroligt. Igår försökte jag skriva notes. Förtsa frågan löd: What is the structure of the novel?" och mitt svar blev: The structure of the novel is

och sen tog det stopp. Idag har det gått lite bättre... nu är det bara sista frågan kvar och den kan jag nog lalla ihop något på den också... Mellan varven sitter jag och roar mig med att göra korsstygnsmönster av gamla nintendo 8-bit figurer... det är ganska schysst...

Jag blev nöjd med Mario


och Megaman! Megaman var mitt absoluta favoritspel när jag var liten. Jag borde koppla in mitt 8-bit och spela lite Megaman någon dag... Jag har ju hela sommaren på mig :)



synd att såndäringa korsstygnsväv är så himla dyr... och att man måste ha en massa trådar i rätt färger... annars hade jag gjort korsstygn hela tiden :)

Nej! Nu måste jag fortsätta med "riktigt" arbete... jag måste ju hinna läsa ut Death of a Salesman och skriva notes på den innan måndag... suck.

SOMMARLOV!!!! GE MIG SOMMARLOV!!!
fast jag ska ju plugga över sommaren också... typiskt!

Kommentarer
Postat av: Emma Marie Beckman

Du kan ju prova att göra pärlplattor av korsstygnsmönstrena!! :D:D

2009-05-31 @ 17:39:02
Postat av: Catfight

Det är precis det jag gjort Emma :)



Jag har en massa pärlplattor hemma nu... funderar på att göra dryckunderlägg med Mariomönster... alla de grejer man kan plocka, mynt, frågetecken, stjärna osv. :)

2009-06-02 @ 11:04:12
URL: http://catfight.blogg.se/
Postat av: this guy

see here for the top Law Enforcement Flashlight anywhere

2015-07-20 @ 11:17:35
URL: http://ledflashlights.jigsy.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0