Glee

Ikväll är det Glee på tv 4! Om ni inte har sett serien så borde ni börja titta NU! Helt underbart. Entimmes-avsnitt av en high school-film och musikal på samma gång. Sätt inte ihop ordet till high school-musical för det är det inte... det är typ breakfast club och grease blandat...

Jag skrattar så jävla gott åt gymnastikläraren Sues bitterhet och sjuka kommentarer varje avsnitt och jag njuter av sång och dans-numren. Förra veckan fick jag ståpäls både på armar och ben av det sista sångnumret.

Det här var det allra allra första jag såg av Glee och blev förälskad direkt.

 

funkar inte filmen så kan man klicka här istället


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar Glee.. helt underbart =)

2010-01-21 @ 16:09:39
Postat av: Engelska-Jonna

Åh, samma hääär! Malin Wiman var det faktiskt som först pratade om serien, och vi började båda nynna på Single Ladies. På den vägen är det. Till och med i U-landet Irland visas serien, helt otroligt!

2010-01-21 @ 17:18:20
Postat av: Catfight

Vad skönt Jonna att du kan få lite bra Tv i alla fall :) Hoppas allt annat är bra på Irland...

2010-01-25 @ 16:46:51
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0