Ikväll är det dags.

Ikväll startar kårrullen upp igen efter juluppehållet. Första filmen är en film som jag verkligen verkligen vill se: Zombieland!

Jag ser verkligen fram emot kvällens filmvisning... och nästa veckas. Programmet för våren kan ni se här

Ganska många filmer som jag känner igen sen innan, och det är ju lite ovanligt. Det jag älskar med kårrullen är att de visar obskyra fillmer från andra länder än USA. Förra terminen var det bara två filmer från Amerikatt tror jag... det är nice. Speciellt när den bio vi har här i stan bara visar storfilmer och bara visar dem i typ en halv vecka. Jag hinner aldrig gå på bio för de filmer jag vill se försvinner innan jag hinner gå. Jävla skitbio. Tacka vet jag kårrullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0