Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag...

Jaha... ännu en födelsedag snart till ända... 26 år. Närmare 50 än födseln... sjukt.

Jag blev väckt med en kopp kaffe på sängen även idag :) Men idag fick jag även en stor kartong! I kartongen låg en matlåda och två plastbunkar. Plastbunkarna funkade perfekt som en tropikhatt, vilket jag behövde för jag skulle nämligen ut på äventyr...



Det låg faktiskt en lapp i paketet också... Det var en ledtråd! Jag skulle ut på skattjakt!



Det var en av många ledtrådar. Jag letade runt hela lägenheten :)



Och vid varje ledtråd låg en liten present... färdkost kan man säga. I fall äventyret skulle gå snett och jag höll på att dö av svält kanske...



Min favoritledtråd var den med boken...  "Varifrån kommer detta: "Gamla feta spindeln spinner på ett blad. Spindeln ser mig inte, därför är jag glad. Etterblära, etterblära gå åstad, Sök mig sök mig jag är nära"

I slutet av mitt äventyr fanns den stora presenten.



IT'S SO PERTY!!!! I LOOOOOVE IT!



Superbästa mojjängen ever!

My preciousssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0