Massor av händelser

Nu har det hänt mycket här...

Jag hade ju alla tentor att göra. Nu har svaren börjat trilla in. Jag fick VG på både Macbeth och British Culture! YAY for me! Jag har dessutom haft svärmor på besök. Det är väldigt jobbigt samtidigt som det är ganska trevligt. När man  har svärmor på besök så får man saker. Jag fick födelsedagspresenter i förskott; ett Hello Kitty-nattlinne (som kommer att vara perfekt i England) och en HK-tvål som var supersöt. Sen gick vi på stan också så då fick jag ett par shorts och en klänning/tröja med kurbits på :) Är svärmor från Dalarna så måste man ju bonda lite :)



Sen är jag så himla glad för att för flera flera månader sedan så satte jag tulpanlökar... (Jag vet! Tusen tant-poäng på det) man vet ju inte om det någonsin blir några tulpaner eller om arbetet var för inget.... Man vill ju helst att de ska växa upp direkt så att man får se resultatet NU! Jag har inget tålamod what so ever... Men nu! När våren börjar så smått kika fram bakom gardinen gör också tulpanerna det. Mitt grävande i jorden var inte lönlöst! Jag är jättenyfiken på vilka färger det är som gömmer sig där nere... det kommer nog fler rapporter :)


(Just nu ser den nästan lite obscen ut... jag hoppas att det blir bättre snart :))

Sen hade jag och Jonny det läskigaste man kan ha i fredags... PARMIDDAG! Fruktansvärt otäckt!!!
Men det var mest trevligt faktiskt. Mina goda vänner Jim och Jenny var här och vi hade väldigt trevligt. Av dem fick jag också födelsedagspresent i förskott. Det bästa man kan få: Presentkort på böcker!
Åååååh, vad jag ska köpa böcker, för de hade ju verkligen inte snålat med summan... Däremot så är ju jag ganska snål så jag kommer att kunna få ut massor av det där presentkortet :) TACK TACK TACK TACK

Jag avslutar inlägget med en typisk början-på-våren-bild. En solkatt.


Pixie ligger och njuter av det lilla solsken som ibland tittar fram. Jag rekommenderar alla att göra det samma. Försök ladda batterierna när ni kan. Ta vara på solljuset.


Kommentarer
Postat av: Susann

Hehe lilltjockis. Pixie alltså, inte du :) Grattis igen!

2009-03-09 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0