Tant

När blev jag en tant? Och varför är jag en så tydlig tant helt plötsligt?!

Det började för någon vecka sen när jag gick förbi City Modehuset och tyckte att kläderna i fönstret var ganska snygga. Ja! Jag tyckte de var ganska snygga! WTF?!

Sen... var vi på Åhléns. Samma sak igen! WTF?! Jag har alltid tyckt att kläderna på Åhléns är aptråkiga! Jag har alltid sagt att om man inte vill synas och bara är beige så ska man handla på Åhléns... Jag är inte beige!

Sen idag... köpte jag skor.

Inte så snygga skor... men BEKVÄMA!
Vad faan har hänt?

Jag tror jag måste göra något... innan jag är helt förlorad.

Hur botar man tanthet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pelagonerna närmar sig =)

2009-05-21 @ 18:24:25
Postat av: Anonym

Anonyma hot fungerar inte... jag vet vem du är

2009-05-22 @ 23:25:09
Postat av: Erika

Ett tips är att dricka kopiösa mängder sprit och ragga upp valfri rugbyspelare på ett dansgolv - men jag vet inte...

2009-05-25 @ 22:44:54
URL: http://kastrullis.blogspot.com
Postat av: catfight

Det kanske funkar. Jag funderar själv på om en fjortisfylla med gråt i telefonen, kräk och en sexpackshatt kanske skulle bota lite...

2009-05-26 @ 19:17:16
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0