Vår

Äntligen är våren här!

Jag har haft en helt underbar helg. Vintern rasade ut och in kom våren med solsken och goda vänner. Valborgsmässoafton träffade jag äntligen lite grannar och pratade med dem.

Första maj var det födelsedagsfika och härligt solsken som avslutades med spelkväll som var otroligt trevligt.

Andre maj var det en tur på stan och sen kom TeA hit och pysslade och grillade. Invigning av grillen för i år! Sen blev det film. Shrek den tredje-precis lika bra som de tidigare två.

Idag var det fördelsedagsfirande igen och familj. Älskade familj.

Nu stundar ännu en vecka VFU som faktiskt känns bra. Allt blir så mycket lättare när det är varmt och sol. Jag älskar solen!

Mina tulpaner blommar vackert också :)



Våren är äntligen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0