Roast på Berns

Något slår mig när jag tittar på roast på Berns. Varje gång det ska skämtas om kvinnor så drar deras könsorgan upp på ett eller annat sätt. Varför? Inte några skämt om killarnas kukar men en jävla massa skämt om kvinnornas fittor. Vad i helvete?! Har de inget annat att ta upp? Är Sissela Kyle så förbannat fantastisk att man måste säga att hennes fitta är torr? Vad har hennes fitta med humor att göra? Varför ska kvinnor hela tiden förnedras för deras kön? Det är inte roligt, det är bara sorgligt.

Filip och Fredrik har sagt att det inte finns några roliga kvinnor i Sverige. I beg to differ; det finns inga män som kan skämta om kvinnor utan att bli så otroligt pinsamma. Skärp er för faan! Ni är så jävla rädda för kvinnor att ni måste göra kön av dem. Om de inte bara är kön så skulle ni ju inse att de faktiskt är lika bra, om inte bättre, än er och er position blir hotad. Väx upp män!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tänkte likadant när jag såg "Roast..". Så tråkigt...

2009-09-21 @ 23:35:27
Postat av: Susann

Förstår inte heller det där, sen är det alltid så tabu för kvinnor att skämta om kukar då "försöker de för mycket"..idioti.

2009-09-22 @ 08:08:39
Postat av: Catfight

Ja och kvinnor får inte skämta om fittor heller. Tydligen är det helt okej för män att skämta om kvinnors kön men kvinnor får inte skämta om kön alls. Jag tänker på Nour när hon kör sin fitt-grej i fontänen och när hon tafsar på högvakten. Det är ju tydligen inte roligt alls, trots att det är samma typ av skämt som män gör hela tiden.

2009-09-22 @ 10:50:41
URL: http://catfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0